Het Natuurlijk medicijnkastje voor het hele gezin

Leer hoe je 100% zuivere essentiële oliën kunt inzetten als prachtig, veilig en effectief hulpmiddel voor allerlei gezondheidsklachten

Wil je de gezondheid ondersteunen en of emoties in balans brengen van jezelf of je gezin?

Dan mag je deze workshop van het 'Natuurlijk medicijnkastje voor het hele gezin' niet missen!

In de workshop geef ik uitleg over de werking van de oliën, hoe je ze kunt inzetten en veilig kan gebruiken voor iedereen in je gezin. Ze kunnen toegepast worden voor bv. hoofdpijn, buikpijn, slaapproblemen, stress, spierpijn en groeipijn, huidproblemen, hooikoorts, energietekort en veel meer klachten. Je krijgt de mogelijkheid om te ruiken, voelen en te proeven en maakt je eigen persoonlijke olieroller naar keuze. De oliën zijn voorzien van een therapeutisch keurmerk en 100% natuurlijk en veilig.

Natuurlijk is er ruimte om persoonlijke vragen te stellen. Ook is er een mogelijkheid om de producten aan te schaffen om je gezondheid te ondersteunen, mocht je interesse gewekt zijn. Je ontvangt dan een behandelplan en bied ik nazorg bij aanschaf van de oliën.

Wanneer en Waar

Op zaterdag 8 juni van 10.00 tot 12.30 uur bij Praktijk KIJ op de Boetersstraat 6 in Wateringen.

Voor wie is de workshop?

Voor iedereen die graag meer wil weten en leren over het gebruiken van essentiële oliën voor zichzelf of binnen het gezin.

Tijdsduur, kosten en materialen workshop

De workshop duurt ongeveer 2,5 uur. Tijdens de workshop is er ruimte om vragen te stellen. De workshop inclusief een olieroller kost € 7,50 p.p. Neem GRATIS een vriend of vriendin mee.

Koop snel je ticket!

De aantal plaatsen zijn beperkt!!

Kan je er helaas niet bij zijn? Geen probleem, neem even contact op voor een afspraak of plan een workshop bij jouw thuis.